Aktiviti setelah 'merdeka' exam

Pukul 11.30 p.m. tadi, aku tepon Shuk Naim.

"Jom pi makan. Lapaq la pulak."
"Makan??!!! Aku kenyang lagi makan petang tadi. Tapi bleh gak. Tunggu sampai 12.30 satgi. Aku tengah men GAME ni."

Haaaa, ni la keja budak-budak yang dah abes exam, tapi belom reti lagi cari jalan balik rumah. Ada main DOTA, Counter Strike, dan macam-macam game lagi la. Aku plak suka men game Football Manager 2008. Game ni peneman masa senggang sejak aku abes exam jumaat lepas.

 

Kini aku da rasa bosan, sebab aku da menang EPL, Champions League, Piala FA, Piala Liga, Piala Super Eropah dan Piala Kelab Dunia menggunakan pasukan Arsenal. So stop jap men game, layan movie lak pasni.

Labels:

0 cAkAp2:

WaKTu SoLaT

Islamic Calendar

Followers

PeRsOnAL

My photo
Kedah, Malaysia
I'm a man. What else??
Powered by Blogger.