Problem seminggu, selesai sejam

Bermula ceritanya, berkesinambungan daripada pos sebelum ini, SV aku panggil untuk mengadap beliau pada satu khamis petang yang agak tak tenang. Menuju ke level 59, tangan jinjing logbook report sebanyak 18 minggu, entah dia nak baca ke tak.

Sampai ja kat opis dia, dia buleh plak borak dengan orang dekat 20 minit guna tepon. Memang geng2 manager ni kaki gayut. Lenguh pala lutut aku berdiri. Kendian...

SV aku: Ha, mana segala mak nenek mende yang aku kene sign?? Bagi jangan tak bagi...

Logbook report aku tang tebal 3 inci tu aku hulur.

SV aku: Tebal gila logbook kau. Aku dah la bizi sekarang, mana da masa nak cek. Camne ek..?? Hmmmm...

Sejam kemudian, aku balik dari pejabat beliau dengan hepinya. Dengan markah logbook yang dari week 1 - 30, evaluator yang leh kowtim, senyuman aku lebar gilo sampai ke telinga. Apa yang berlaku, tak perlu aku cerita tapi ayat last dia best untuk aku dengar...

“Ko jangan risau la, intern ko ni kurang-kurang aku kasi A-“

Labels:

0 cAkAp2:

WaKTu SoLaT

Islamic Calendar

Followers

PeRsOnAL

My photo
Kedah, Malaysia
I'm a man. What else??
Powered by Blogger.