Apa nak jadi dengan ESU sekarang...

Elok ja pengumuman cuti dibuat, aku balik bukak elearning.. Mana tau kot2 ada pengumuman rasmi. Pastu aku nampak 1 berita menarik, berkenaan OBS program untuk Petronas Loaners.. Aku download n tengok..


Apa yang menjengkelkan hati aku adalah kebanyakan nama yang keluar dalam list OBS yang khabarnya mungkin berlangsung sama ada Nov09, Dis09, Jan09 atau Jun2010, melibatkan aku dan member2 batch yang akan pi intern sem depan..!!!! Mana sempat nak pi program tu.. Intern start November kot, abis Julai 2010..

Lagi menjengkelkan hati, student yang dah pi program tu pun, nama dia naik sekali lagi. Aku dah start bayang camana puak2 esu ni wat keja. Tak update database ka???!!!! Main keluaq senarai nama camtu ja. Sem lepas masa batch aku free, tak mau pulak depa includekan budak2 batch aku. Bagi kat budak2 Jan07 dulu. La ni bila orang dok sebuk nak intern, dia dok sebuk nak suruh orang pi program lak..

Macam mana depa ni wat kerja?? Problem kecik camtu pun tak buleh nak agak... Padan la kalau student2 yang depa pinjamkan duet tak buat kerja dengan baik a.k.a. tak perform akademik, sebab depa pun wat kerja caca merba jugak. Kira fair la, sama2 tak wat kerja elok2. Sekat duet orang pandai pulak. Nak update dengan susun database student pun tak reti, mengalahkan pelajar sekolah menengah..

Apa kejadahnya semua ini...

Apa kejadahnya semua ini...

Apa kejadahnya semua ini...

Apa kejadahnya semua ini...

(cakap dengan gaya dan intonasi suara Wan Kamaruddin edisi siasat)

Labels: , ,

2 cAkAp2:

  1. salam ustad pedot!!
    woit tukaq la background
    wana biru ngan itam x masuk la
    susah nak baca ahaha

  1. Firdaus Aziz said...:

    aik, nmpknya pidot isa suda rabun wrna krna ssh nk bca post nih.. aku biasa ja.. rajen2 mnum karot ssu len kali.. hahaha

WaKTu SoLaT

Islamic Calendar

Followers

PeRsOnAL

My photo
Kedah, Malaysia
I'm a man. What else??
Powered by Blogger.