Selamat tinggal tuanku : Kata KHI aku

Ari ni, 4 Disember 2010 tepat jam 8.10 pagi merupakan last kepala aku disarung helmet kesayangan aku. Balik tadi, helmet aku dah takda, kena bedal dengan penyangak KLCC.. Sial betol.. Aku doakan yang terbayek untuk penyangak tersebut, since doa orang yang dianiaya ni tiada hijab dengan Allah, memang makbul 100%. Kalu aku doa penyangak tu mampos eksiden, memang dia akan mampos dalam masa beberapa ari ni tapi since dia curi helmet ja, aku doa yang berpatutan punya la.. Kehilangan KHI aku ni jugak sedikit sebanyak mencalarkan imej aku sebagai mod CaRbUriDeRz, huhu...

Btw, selamat tinggal helmetku.. Tenkiu atas khidmatmu selama kita bersama.. Bye2...



Gambar diatas hiasan cuma.. Gambar helmet sapa ntah aku bedal..

Labels:

0 cAkAp2:

WaKTu SoLaT

Islamic Calendar

Followers

PeRsOnAL

My photo
Kedah, Malaysia
I'm a man. What else??
Powered by Blogger.